Ważne linki
Menu na urządzeniach mobilnych
- Aktualności
- Gmina
- Samorząd Gminy
- Urząd Gminy
- Jednostki organizacyjne
- Jednostki pomocnicze
- Herb Gminy
- Mapa Gminy
- Raporty o stanie Gminy Sadkowice
- Strategia Rozwoju Gminy Sadkowice
- Dożynki Powiatowe 2024
- Inwestycje
- Dostępna Gmina Sadkowice
- Polski Ład
- Podsumowanie
- Inwestycje - rok 2024
- Inwestycje - rok 2023
- Inwestycje - rok 2022
- Inwestycje - rok 2021
- Inwestycje - rok 2020
- Inwestycje - rok 2019
- Inwestycje - rok 2018
- Inwestycje - rok 2017
- Inwestycje - rok 2016
- Inwestycje - rok 2015
- Rządowy Fundusz Inwestycji Lokalnych (RFIL)
- Podatki i opłaty
- Gospodarka odpadami
- Ochrona środowiska
- Informacje i komunikaty
- Wybory
- Sprzedaż, dzierżawa i najem nieruchomości
- Wzory pism urzędowych
- Ochrona danych osobowych
- Komunikaty SMS
Menu
- Aktualności
- Gmina
- Samorząd Gminy
- Urząd Gminy
- Jednostki organizacyjne
- Jednostki pomocnicze
- Herb Gminy
- Mapa Gminy
- Raporty o stanie Gminy Sadkowice
- Strategia Rozwoju Gminy Sadkowice
- Dożynki Powiatowe 2024
- Inwestycje
- Dostępna Gmina Sadkowice
- Polski Ład
- Podsumowanie
- Inwestycje - rok 2024
- Inwestycje - rok 2023
- Inwestycje - rok 2022
- Inwestycje - rok 2021
- Inwestycje - rok 2020
- Inwestycje - rok 2019
- Inwestycje - rok 2018
- Inwestycje - rok 2017
- Inwestycje - rok 2016
- Inwestycje - rok 2015
- Rządowy Fundusz Inwestycji Lokalnych (RFIL)
- Podatki i opłaty
- Gospodarka odpadami
- Ochrona środowiska
- Informacje i komunikaty
- Wybory
- Sprzedaż, dzierżawa i najem nieruchomości
- Wzory pism urzędowych
- Ochrona danych osobowych
- Komunikaty SMS
Zajęcia koła teatralnego
Gimnazjaliści obejrzeli
„Opowieść wigilijną”...
W założeniach programowych koła teatralno-artystycznego dla klas I – III gimnazjum, czytamy m.in. kształtowanie postawy aktywnego i krytycznego odbiorcy kultury, uwrażliwianie na piękno, kształtowanie postawy kreatywności wobec otaczającego świata oraz analizowanie realizacji X Muzy. Biorąc pod uwagę w/w cele, w ramach projektu unijnego organizowane są wyjazdy do teatru, a także do kina.
Dnia 11.12.2009 roku uczniowie Zespołu Szkół wybrali się na wycieczkę do kina „Cinema City” w Jankach koło Warszawy. Obejrzano film na motywach utworu K. Dickensa „Opowieść wigilijna”. Zgorzkniałego, samolubnego skąpca Ebenezera Scrooge’a nawiedzają cztery duchy: duch Marleya, Przeszłych, Teraźniejszych i Przyszłych Świąt Bożego Narodzenia. Bohater „Opowieści […]” zmienia się dzięki przestrogom zostawionym przez duchy: zwalcza w sobie skąpstwo, nieczułość i egoizm. „Wszyscy przyznawali, że nikt tak nie święci Bożego Narodzenia, jak E. Scrooge”.
GIMNAZJALNE SPOTKANIA ZE SZTUKĄ
W ramach projektu „Dużo wiem – więcej mogę – świadomy wybór drogi edukacyjno – zawodowej” uczestnicy koła teatralno – artystycznego z klas I – III gimnazjum 29.11.2009 r. wzięli udział w całodniowej wycieczce do Warszawy. Główną atrakcją był spektakl wystawiony w Teatrze Narodowym. Na dwór Leonata, gubernatora Messyny, przybywa książę Aragonii, Don Pedro. Rozpoczyna się szereg dworskich intryg i manipulacji, a to wszystko obrał w słowa W. Szekspir pisząc komedię „Wiele hałasu o nic”. Uczniowie mieli niepowtarzalną okazję zobaczenia na żywo gry aktorskiej znanych i lubianych artystów, zarówno małego jak i dużego ekranu. Pełni wrażeń, z bogatym bagażem doświadczeń, gimnazjaliści powrócili do swoich domów.
WARSZTATY DZIENNIKARSKIE
W ramach projektu unijnego „Dużo wiem – więcej mogę – świadomy wybór drogi edukacyjno – zawodowej” w każdy czwartek odbywają się zajęcia koła teatralno – artystycznego dla uczniów klas I – III gimnazjum, które prowadzi pani Edyta Staszewska.
Jednym z zadań koła jest redagowanie gazetki „Szkolne klimaty”. Zespół redakcyjny przygotowuje artykuły dotyczące spraw bieżących, aktualności szkolnych, a także przeprowadza wywiady ze znanymi i lubianymi osobowościami szkolnymi; nie brakuje tu wieści sportowych oraz krzyżówek, konkursów i humoru.
Członkowie koła wzięli udział w warsztatach dziennikarskich poprowadzonych przez panią Annę Kraćkowską – redaktor „Głosu Rawy Mazowieckiej i Okolic”. Uczniowie dowiedzieli się, jak powstaje prasa lokalna, w jaki sposób zdobywa się informacje, co to jest autoryzacja tekstu, itp. Gimnazjaliści obejrzeli kronikę z archiwalnymi numerami tygodnika i podzielili się swoimi spostrzeżeniami oraz doświadczeniami przy tworzeniu szkolnego pisemka.