Przejdź do sekcji:
Ważne linki
Menu na urządzeniach mobilnych
- Aktualności
- Gmina
- Samorząd Gminy
- Urząd Gminy
- Jednostki organizacyjne
- Jednostki pomocnicze
- Herb Gminy
- Mapa Gminy
- Raporty o stanie Gminy Sadkowice
- Strategia Rozwoju Gminy Sadkowice
- Inwestycje
- Dostępna Gmina Sadkowice
- Polski Ład
- Podsumowanie
- Inwestycje - rok 2024
- Inwestycje - rok 2023
- Inwestycje - rok 2022
- Inwestycje - rok 2021
- Inwestycje - rok 2020
- Inwestycje - rok 2019
- Inwestycje - rok 2018
- Inwestycje - rok 2017
- Inwestycje - rok 2016
- Inwestycje - rok 2015
- Rządowy Fundusz Inwestycji Lokalnych (RFIL)
- Podatki i opłaty
- Gospodarka odpadami
- Ochrona środowiska
- Informacje i komunikaty
- Wybory
- Sprzedaż, dzierżawa i najem nieruchomości
- Wzory pism urzędowych
- Ochrona danych osobowych
- Komunikaty SMS
Menu
- Aktualności
- Gmina
- Samorząd Gminy
- Urząd Gminy
- Jednostki organizacyjne
- Jednostki pomocnicze
- Herb Gminy
- Mapa Gminy
- Raporty o stanie Gminy Sadkowice
- Strategia Rozwoju Gminy Sadkowice
- Inwestycje
- Dostępna Gmina Sadkowice
- Polski Ład
- Podsumowanie
- Inwestycje - rok 2024
- Inwestycje - rok 2023
- Inwestycje - rok 2022
- Inwestycje - rok 2021
- Inwestycje - rok 2020
- Inwestycje - rok 2019
- Inwestycje - rok 2018
- Inwestycje - rok 2017
- Inwestycje - rok 2016
- Inwestycje - rok 2015
- Rządowy Fundusz Inwestycji Lokalnych (RFIL)
- Podatki i opłaty
- Gospodarka odpadami
- Ochrona środowiska
- Informacje i komunikaty
- Wybory
- Sprzedaż, dzierżawa i najem nieruchomości
- Wzory pism urzędowych
- Ochrona danych osobowych
- Komunikaty SMS
Inwestycje - rok 2023
Kolejne drogi oddane do użytku!
W ramach dofinansowania z Programu Polski Ład Gmina Sadkowice zakończyła przebudowy dróg w miejscowościach:
- Lutobory-Kaleń - przebudowa polegała na wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego, wykonaniu nawierzchni betonowej oraz poboczy z kruszywa łamanego. Przebudowany odcinek drogi wyniósł 870 m;
- Nowe Lutobory – przebudowa polegała na wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego, wykonaniu nawierzchni betonowej oraz poboczy z kruszywa łamanego. Przebudowany odcinek drogi objął 780 m;
- Przyłuski – przebudowa polegała na wykonaniu nawierzchni betonowej oraz poboczy z kruszywa łamanego. Przebudowany odcinek wyniósł 715 m;
- Paprotnia – przebudowa polegała na wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego, wykonaniu nawierzchni betonowej oraz poboczy z kruszywa łamanego. Przebudowana droga objęła odcinek o długości 572 m;
- Lewin – przebudowa polegała na wykonaniu nawierzchni betonowej oraz poboczy z kruszywa łamanego. Przebudowa objęła odcinek o długości 510 m;
- Jajkowice – przebudowa polegała na wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego, wykonaniu nawierzchni betonowej oraz poboczy z kruszywa łamanego. Przebudowa objęła odcinek o długości 952 m;
- Olszowa Wola – Przebudowa polegała na wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego, wykonaniu nawierzchni betonowej oraz poboczy z kruszywa łamanego. Przebudowa objęła odcinek o długości 180 m;
- Lipna – Przebudowa polegała na wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego, wykonaniu nawierzchni betonowej oraz poboczy z kruszywa łamanego. Przebudowa objęła odcinek o długości 999 m;
- Lewin na działce o nr ewid. 213 – Przebudowa polegała na wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego, wykonaniu nawierzchni betonowej oraz poboczy z kruszywa łamanego. Przebudowa objęła odcinek o długości 800 m;
- Trębaczew – Przebudowa polegała na wykonaniu nawierzchni betonowej oraz poboczy z kruszywa łamanego. Przebudowany odcinek wyniósł 662 m;
- Trębaczew na działce o nr ewid. 95 – przebudowa polegała na wykonaniu nawierzchni betonowej oraz poboczy z kruszywa łamanego. Przebudowa objęła odcinek o długości 700 m.