Inwestycje - rok 2024

  • RZĄDOWY FUNDUSZ POLSKI ŁAD PROGRAM INWERSTYCJI STRATEGICZNYCH GMINA SADKOWICE RZĄDOWY FUNDUSZ POLSKI ŁAD PROGRAM...

Przebudowa dróg na terenie Gminy Sadkowice - ETAP III

Dofinansowanie: 2 072 056,68 zł
Całkowita wartość zadania: 2 181 112,30 zł
W ramach promesy inwestycyjnej zostaną wykonane następujące zadania:

Cz. I - Przebudowa z rozbudową drogi w m. Skarbkowa
Cz. II - Przebudowa drogi w m. Żelazna na dz. nr 453
Cz. III - Przebudowa dróg w m. Gogolin 
Cz. IV - Przebudowa drogi w m. Trębaczew na dz. nr 67
Cz. V - Przebudowa drogi w m. Paprotnia na dz. nr 68 i 39/3
Cz. VI - Przebudowa drogi w m. Jajkowice na dz. nr 125 i 134
Cz. VII - Przebudowa drogi w m. Przyłuski
Cz. VIII - Przebudowa drogi w m. Trębaczew na dz. nr 159
Cz. IX - Przebudowa drogi w m. Sadkowice na dz. nr 117/1


Część I – „Przebudowa z rozbudową drogi w m. Skarbkowa”
Planowana do przebudowy droga obejmuje odcinek o długości 961,00 m.
•             - przeprofilowanie istniejącej jezdni tłuczniowej wraz z zagęszczeniem, z wykorzystaniem jako podbudowę pod nawierzchnię,
•             - wykonanie warstwy z kruszywa łamanego 0-31.5 
•             - wykonanie nawierzchni betonowej z C12/15
•             - odtworzenie poboczy
W ramach projektu zostanie zaprojektowana jedna dwukierunkowa jezdnia o nawierzchni z betonu C12/15 o gr. 10 cm, o szerokości 4,00m z obustronnym poboczem o szerokości 0,25 m.

Część II  - „Przebudowa drogi w m. Żelazna na dz. nr 453”
Planowana do przebudowy droga obejmuje odcinek o długości 957,00 m.
•             - przeprofilowanie istniejącej jezdni tłuczniowej wraz z zagęszczeniem, z wykorzystaniem jako podbudowę pod nawierzchnię,
•             - wykonanie warstwy z kruszywa łamanego 0-31.5 
•             - wykonanie nawierzchni betonowej z C12/15
•             - odtworzenie poboczy
W ramach projektu zostanie zaprojektowana jedna dwukierunkowa jezdnia o nawierzchni z betonu C12/15 o gr. 10 cm, o szerokości 2,50m z obustronnym poboczem o szerokości 0,25 m.

Część III „Przebudowa dróg w m. Gogolin”. 
Planowana do przebudowy droga obejmuje dwa odcinki o długości 779 m i 200 m.
•             - przeprofilowanie istniejącej jezdni tłuczniowej wraz z zagęszczeniem, z wykorzystaniem jako podbudowę pod nawierzchnię,
•             - wykonanie warstwy z kruszywa łamanego 0-31.5 
•             - wykonanie nawierzchni betonowej z C12/15
•             - odtworzenie poboczy
W ramach projektu zostanie zaprojektowana jedna dwukierunkowa jezdnia o nawierzchni z betonu C12/15 o gr. 10 cm, o szerokości 2,50m z obustronnym poboczem o szerokości 0,25 m.

Część IV „Przebudowa drogi w m. Trębaczew na dz. nr 67”. 
Planowana do przebudowy droga obejmuje odcinek o długości 438,00 m.
•             - przeprofilowanie istniejącej jezdni tłuczniowej wraz z zagęszczeniem, z wykorzystaniem jako podbudowę pod nawierzchnię,
•             - wykonanie warstwy z kruszywa łamanego 0-31.5 
•             - wykonanie nawierzchni betonowej z C12/15
•             - odtworzenie poboczy
W ramach projektu zostanie zaprojektowana jedna dwukierunkowa jezdnia o nawierzchni z betonu C12/15 o gr. 10 cm, o szerokości 3,50m z obustronnym poboczem o szerokości 0,25 m.

Część V „Przebudowa drogi w m. Paprotnia na dz. nr 68 i 39/3”. 
Planowana do przebudowy droga obejmuje odcinek o długości 765,00 m.
•             - przeprofilowanie istniejącej jezdni tłuczniowej wraz z zagęszczeniem, z wykorzystaniem jako podbudowę pod nawierzchnię,
•             - wykonanie warstwy z kruszywa łamanego 0-31.5 
•             - wykonanie nawierzchni betonowej z C12/15
•             - odtworzenie poboczy
W ramach projektu zostanie zaprojektowana jedna dwukierunkowa jezdnia o nawierzchni z betonu C12/15 o gr. 10 cm, o szerokości 2,50m – 3,00m z obustronnym poboczem o szerokości 0,25 m.

Część VI „Przebudowa drogi w m. Jajkowice na dz. nr 125 i 134”. 
Planowana do przebudowy droga obejmuje odcinek o długości 999,00 m.
•             - przeprofilowanie istniejącej jezdni tłuczniowej wraz z zagęszczeniem, z wykorzystaniem jako podbudowę pod nawierzchnię,
•             - wykonanie warstwy z kruszywa łamanego 0-31.5 
•             - wykonanie nawierzchni betonowej z C12/15
•             - odtworzenie poboczy
W ramach projektu zostanie zaprojektowana jedna dwukierunkowa jezdnia o nawierzchni z betonu C12/15 o gr. 10 cm, o szerokości 2,50m - 4,00m z obustronnym poboczem o szerokości 0,25 m.

Część VII „Przebudowa drogi w m. Przyłuski”. 
Planowana do przebudowy droga obejmuje odcinek o długości 700,00 m.
•             - przeprofilowanie istniejącej jezdni tłuczniowej wraz z zagęszczeniem, z wykorzystaniem jako podbudowę pod nawierzchnię,
•             - wykonanie warstwy z kruszywa łamanego 0-31.5 
•             - wykonanie nawierzchni betonowej z C12/15
•             - odtworzenie poboczy
W ramach projektu zostanie zaprojektowana jedna dwukierunkowa jezdnia o nawierzchni z betonu C12/15 o gr. 10 cm, o szerokości 2,5m - 4,00m z obustronnym poboczem o szerokości 0,25 m.

Część VIII „Przebudowa drogi w m. Trębaczew na dz. nr 159”. 
Planowana do przebudowy droga obejmuje odcinek o długości 870,00 m.
•             - przeprofilowanie istniejącej jezdni tłuczniowej wraz z zagęszczeniem, z wykorzystaniem jako podbudowę pod nawierzchnię,
•             - wykonanie warstwy z kruszywa łamanego 0-31.5 
•             - wykonanie nawierzchni betonowej z C12/15
•             - odtworzenie poboczy
W ramach projektu zostanie zaprojektowana jedna dwukierunkowa jezdnia o nawierzchni z betonu C12/15 o gr. 10 cm, o szerokości 2,0m - 3,50m z obustronnym poboczem o szerokości 0,25 m.

Część IX „Przebudowa drogi w m. Sadkowice na dz. nr 117/1”. 
Planowana do przebudowy droga obejmuje odcinek o długości 999,00 m.
•             - przeprofilowanie istniejącej jezdni tłuczniowej wraz z zagęszczeniem, z wykorzystaniem jako podbudowę pod nawierzchnię,
•             - wykonanie warstwy z kruszywa łamanego 0-31.5 
•             - wykonanie nawierzchni betonowej z C12/15
•             - odtworzenie poboczy
W ramach projektu zostanie zaprojektowana jedna dwukierunkowa jezdnia o nawierzchni z betonu C12/15 o gr. 10 cm, o szerokości 2,50m z obustronnym poboczem o szerokości 0,25 m.

Wstecz